Выдвигающееся меню

ВОЛОДАРСЬКА РАЙОННА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 

ВОЛОДАРСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

 НАКАЗ

0.12.2020                cмт  Володарка                             № 16

Про проходження курсів підвищення

фахової кваліфікації керівних і педагогічних кадрів

Володарського району в 2021 році

на базі Комунального  навчального закладу

Київської обласної ради  «Київський обласний

інститут післядипломної  освіти педагогічних кадрів»

З 1 вересня почнуть працювати Центри професійного розвитку педагогічних працівників. Наприкінці липня уряд затвердив відповідне положення.

Основні завдання центрів: консультації для вчителів щодо професійного розвитку, психологічна підтримка та поширення інформації про можливості підвищення кваліфікації. Перша заступниця директора УІРО Наталя Софій розповіла про роль і бачення центрів, які замінять науково-методичні кабінети.

Лист МОН № 1/9-466 від 21.08.20 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/9-466 від 21 серпня 2020 року

Обласні, Київська міська державні адміністрації
та органи міського самоврядування

Про центри професійного розвитку
педагогічних працівників

Центри професійного розвитку педагогів консультуватимуть вчителів, надаватимуть психологічну підтримку та поширюватимуть інформацію про можливості підвищення кваліфікації. Відповідне Положення, яке регулює діяльність таких центрів, Уряд затвердив сьогодні, 29 липня 2020 року.

“Основні завдання центрів – сприяти професійному розвитку педагогів, забезпечувати їхню психологічну підтримку та консультувати їх із широкого кола питань, пов’язаних з освітнім процесом”, – зазначив т.в.о. Міністра освіти і науки України Сергій Шкарлет.

Деякі питання професійного розвитку педагогічних працівників

Відповідно до частини третьої статті 52 Закону України “Про повну загальну середню освіту” Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників, що додається.

© 2021. ВОЛОДАРСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ